Vyhledávání


Kontakt

Odkazy

V této rubrice nejsou žádné články.

Niva z nejhezčích

08.01.2010 18:24

 

Niva z nejhezčích

 

O tom, že Lada Niva je skutečně dobrý vůz se dlouhodobě přesvědčují všichni jeho uživatelé. Řada těch co do ní jednou sedla, ji už nedá z rukou. Sám jsem si tuto značku a model oblíbil a po malé přestávce jsem se k této značce vrátil. Co mě však v poslední době zaujalo, je skutečnost že náruživým příznivcem tohoto vozu je i samotný ruský premiér Vladimir Putin. Je to mimo bojového sportu i vášnivý rybář a tak své auto používá především pro tento účel. Je to ale od něj jako představitele státu skvělé gesto, vůči domácí automobilce a zvlášť když se nejedná o nějaký komfortní a luxusní model vozu a samotná automobilka má dlouhodobé problémy. Není neobvyklé, že s ní ruský premiér jezdí i na vládní jednání. Mimo jiné novináři přinesly i několik fotografií Putinova vozu a podle mého názoru je to jedna z nejkrásnějších Lad Niv, co jsem viděl. Výbava bude zřejmě mírně nadstandardní, jak je dle fotografií vidět, má zevnitř nastavitelná zrcátka a kdo ví co dále, těžko spekulovat, bližší informace o tomto konkrétním voze se mi zjistit nepodařilo, mimo toho, že si ji pan Putin koupil v březnu 2009, jak vyplývá z jeho majetkového přiznání.

 

Představme si takové chování u našich parlamentních nadutců, to mohly třeba ještě existovat sériové osobní Tatry. Celý článek novinářů iDnes s fotografiemi agentury Reuters a Profimedia, ze dne 15.5.2009 můžete shlédnout na tomto odkazu : https://ekonomika.idnes.cz/putin-se-projel-svou-ladou-aby-podporil-ruske-automobilky-pak-/eko-zahranicni.asp?c=A090517_085506_eko-zahranicni_kot

 

* 4.2.2010 doplnění článku : jak se mi podařilo zjistit, tak se v tomto článku jedná o modifikovaný vůz, který výrobce označil Lada Niva 4x4 M. Viz článek Lada Niva 4x4 M, v rubrice články. Více na webu ABTOBA3, v reportáži Jurije Jefimova - Život na kolech.

Autor : Luboš Žižka

Zdroj : internet