Vyhledávání


Kontakt

Odkazy

V této rubrice nejsou žádné články.

Jak se s Nivou zahrabat, snadno a rychle

02.01.2010 20:22

Jak se s Nivou zahrabat, snadno a rychle

 

Malý a jednoduchý návod. Není to nic složitého, postačí chtít udělat radost děcku a vyjet si udělat malé kolečko, obut do univerzálů. Po lese v kopcích na zasněžených cestách a okolí vše v pohodě, avšak zkratka přes pole nebyla první letošní lednové dny to pravé, polňačka sice místy mírně měkla, tomu jsem nevěnoval pozornost, Niva si to upalovala dál zcela v pohodě a se synem jsme právě prožívali minimálně závody St. Peterburg Northern Forest, nebo něco podobného. Ovšem u výjezdu na zpevněnou cestu se vyskytla pod sněhovou pokrývkou malá klukovina v podobě jezeďáckého svodu vody z pole, který jsem záhy objevil. Než jsem stačil změnit styl jízdy rallye na něco odpovídajícího, byl jsem tam - přilepený podvozkem v bahně. Pokoušel jsem se to hrdě vyjet, ale tady už nepomohlo ani přidání redukce a uzávěrka, jen jsem se v tom mazlavém sajrajtu zmítal a točil jako čamrda. Proklel jsem se do třetího kolena, poněvadž jsem stále odkládal nákup navijáku, se kterým, bych se hrdě vyprostil bez jakékoliv pomoci. Takhle jsem po asi 40 minutách snahy musel pod tíhou hanby zvednout telefon a přivolat si kamaráda s L200. Když jsem mu popsal místo, velmi se divil, ovšem jak dorazil, tak regulerně smíchy vypadl z konkurenční značky, když mě viděl takhle v “ řiti “, na totální rovině. Při tom stačila tak malá pomoc tahem, aby se Niva na vyvýšenou cestu z marastu dostala, že to až zabolelo. Kolega v záchvatu smíchu zase odjel a já jsem si jel hrát další tři čtvrtě hodinku s wapkou …...... :)

 

 

Autor : Luboš Žižka

Foto : Autorský archív